Jak vytvářet pozitivní reklamu
Reklamních kampaní existuje mnoho a propagovat lze skutečně cokoli. Počínaje výrobky zdravé výživy a konče třeba mostními konstrukcemi. Jakým způsobem propagovat výrobky a služby, aby to bylo efektivní, tak v tomto pohledu na věc se může mnoho lidí lišit. My bychom vám jen rádi připomněli, že to jde i docela jinak, než jen vhazováním reklamních letáků do poštovních schránek anebo blikajícími bannery na webových stránkách. Můžete být více kreativní a zkusit třeba potisk textilu.
Reklamní mikiny pro věrné zákazníky i jako dárek k většímu nákupu – mikina je velmi oblíbený oděv a dokáže udělat radost mnohem větší, než například tričko. Mikiny lze totiž nosit při více příležitostech – ve městě, v přírodě, v zaměstnání, ve škole, a budou-li opatřeny výšivkou či potiskem nevtíravým a spíše poutavým, může to mít daleko významnější efekt, než například tištěné letáky.
Mikiny na výletech do přírody – když přichystáte svým přátelům cyklistický výlet, a bude typické jarní či podzimní počasí, anebo letní, ovšem pod mrakem, se zataženou oblohou, s velkou pravděpodobností si budete s sebou brát i mikinu. Ta s potiskem může mít reklamní efekt docela značný, pokud se na výletě zastavíte např. v restauraci, v cukrárně, v místním malém obchůdku s potravinami, anebo se budete jen tak procházet po nějaké městské pěší zóně.
Mikina spolužákům a kolegům v zaměstnání – některé pracovní nebo školní kolektivy dovedou vytvořit skvělou partu, a když se tito lidé pak rozchází, mohou zatoužit po tom, vídat se i mimo tato obvyklá místa častěji na různých srazech a setkáních. Udržujete-li s těmito lidmi dobré vztahy, můžete jim nabídnout i něco víc, třeba pozornost v podobě reklamní mikiny s výšivkou, na památku a jako připomínku krásných prožitých dnů. Kvalitní mikina bez kapuce může být v docela jednoduchém střihu a lze ji opatřit bez problémů i pod dvě stě korun v různých barvách.